Bloggappen

Vet inte om det är något fel på bloggappen men jag kan inte logga in på den. Fattar inte vad det är för fel.

Är hemma själv, brudarna är på Öland. Skjutsade ner dom förra veckan. Känns så otroligt tomt här hemma.
Fattar inte; när tjejerna är hemma och är som mest bråkiga längtar man efter egentid och när dom sen är borta så kan man inte njuta av sin ensamhet. Vad är mitt problem????

Åh vad jag saknar solen, skulle helst vilja ta en trip till någon varm stad ett par dagar... Det är bara pengarna som saknas, annars hade jag gjort det på direkten.

Jag har iaf en bästa kompis här hemma som följer mig var jag än går och ska ligga tätt intill...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0