iiiiiiiiiiiiiiiiii

Det är så mycket kul som händer i mitt liv just nu så jag kan inte annat än må bra... Och med tanke på hur jag har mått detta första halvår på 2012 så är jag överlycklig att jag kan känna så här igen.

Det första är att jag flyttar till ny lgh och hämtar nycklarna till den idag. Ska bli så skönt att få 1600:- mer i månaden.

Det andra är att jag börjar nytt jobb och det inom hemtjänsten. Ser fram emot att få göra något vettigt om dagarna istället för att vänta på att det ska komma in kunder och boka resor.

Det tredje är att jag har fått en ny vän, en helt fantastisk människa som gör allt för att jag ska må bra. Vi har känt varandra i säkert 7 år men det är först nu sen 3 månader tillbaka som vi har börjat umgås och det visade sig vara en helt "perfect match" ♥

Det fjärde kommer jag inte att berätta om nu utan det kommer jag att berätta om framöver men det är oxå något som kommer att förändra mitt liv väldigt mycket :-D

Kram


Kommentarer
Postat av: Marie

Åh så roligt med nytt jobb..grattis!! Jag börjar på torsdag inom äldreomsorgen..ska bli spännande :D

2012-06-05 @ 09:23:10
URL: http://magnifikamarie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0