Inte på topp idag

I dag känns det lite sådär...

Förmodligen beror det på att jag snart slutar här på OmniaResor efter 5 år. Tror inte direkt att det är att jag kommer att sakna mitt jobb så mycket utan det är nog mest kollegorna som jag lämnar kvar här.

Nåja, bara att se framåt... Har pratat med Agnetha på morgonen och det fick mig att skratta och må bra en stund och sen ska jag luncha med Ruutan så då får jag skratta lite till. Det behövs idag!

I dag slutar vi 16, så nice och i morgon är det sovmorgon! Dock behöver vi packa det sista. Vågar inte ens tänka på Nattis rum där allt är rörigt. Hon har packat två kartonger redan men det ligger fortfarande saker kvar under hennes säng, i hennes skrivbord, på hennes golv etc... Måste få någon ordning på den ungen snart, hon är en riktig slarver!!!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0