Midsommar

Undrar hur många som har använt sig av den rubriken i dag...

Min midsommarafton blev inte som jag tänkt mig, dock så blev den ganska så blöt... Av tårar...

Har gråtit nästintill hela dagen, ett tag undrade jag om jag skulle bli uttorkad.

Sov till strax efter nio, skönt med sovmorgon efter 7 dagars jobb.
Planering med brudarna inför deras midsommar med A respektive min syster som tyvärr slutade i kaos och tårar :-(

Åkte ut till älskade Ruutan med familj på Ängsö. Några fina timmar som slutade... i tårar!

Åkte hem istället för att vara med på grillkvällen. Tog svängen förbi Maxi för att inhandla något ätbart och någon blomma till min uteplats.

Såg på tv, åt och sov... Behövde kanske lite ensamtid, vad vet jag. Nu gråter jag inte längre, tror tårarna är slut.

En midsommarafton med vad jag tror, PMS, ibland tydligare än andra gånger...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0