Nycklar

Hämtade ut nycklarna till nya lägenheten i dag... Shit vad spännande!
Pappa var och hämtade mig på min lunch och sen drog vi dit för att se hur bra städat det var. Ok, det är en gammal sliten lägenhet men städat kan det vara ändå. Men usch så det såg ut på kylskåpsdörren, som ett exelpel... bläää säger jag bara... Fläkten var heller inte rengjord...
På en timme var en städfirma där och städade det jag önskade och fakturan går till förra hyresgästen. Taskigt? Ja kanske, men jag vill inte städa upp skit efter andra. Normalt sett så brukar jag inte säga något men i dag var jag bitchig :-)

Ska åka dit en sväng efter jobbet och se hur det ser ut.

A ska få tapetsera om hela lägenheten, snällt va? Nu är det vidriga gröna tapeter i hall och vardagsrum. Gul tapet i köket och Nattis rum och i Belles rum är det en ljusblå färg... Jag vet, alla kan inte ha samma smak men världen vore bra mycket lättare om man ändå anpassade sig efter mig lite mer... Haha... Skämtade bara!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0