Att vara en hjälpande hand

I dag har jag äntligen fått vara en hjälpande hand.

6.48 i morse ringde telefonen, det var Rutan. Avgassystemet på hennes bil hade pajat ihop totalt och hon skulle börja jobba 7.15, klart jag flög upp ur sängen och hämtade upp henne för att köra henne till jobbet.

Efter hon slutat jobba hängde vi upp avgasröret i en ståltråd och körde den till verkstaden så nu får hon låna min bil tills hennes blir klar, förhoppningsvis under morgondagen.

Känns skönt att äntligen få ge tillbaka lite för allt hon gör för mig.

Tänkte lägga till en bild på fina Rutan när hon mekar med sin bil men jag skippar det, den ligger redan på fejjan... Hehe

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0