Näsan ovanför vattenytan...

Livet är inte enkelt och rättvist.

Just nu gör jag allt för att överleva och få mina fina töser att må bra. Dessvärre påverkar det mig oerhört mycket och vissa dagar orkar jag bara inte utan bryter ihop och bara gråter.

Skulle även behöva vinna en massa pengar (den som inte spelar kan heller inte vinna) då jag behöver en ny bil.

I bland känner jag mig som ensammast i hela världen trots att jag lever i hop med det bästa som finns.

Drömmer om killar på nätterna, kanske saknar jag någon som älskar mig. Älskar mig för den jag är och inte bryr sig om att jag har 100 kg övervikt. Jag är en omtänksam och kärleksfull tjej ändå.

Tragiskt är mitt liv just nu, fast inte skulle jag kalla det för liv egentligen, bara överlevnad och hålla näsan ovanför vattenytan...


Älskade för evigt, Izabelle och Nathalie


Kommentarer
Postat av: Anneli

Men kära du, jag vet exakt hur du känner. Man stannar upp ibland och funderar " Är det så här livet ska vara" Men lever liksom inte som du skriver, man bara existerar.
Din (och min) tid kommer förhoppningsvis och det kommer att bli bra.
Kram på dig !!!

2012-10-13 @ 18:34:28
URL: http://anneli78.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0